پايان نامه ها

  1. بررسی و مقایسه رابطه باورهای جنسیتی و عملکرد خانواده در دانشجویان کُرد دانشگاه رازی با دانشجویان فارس دانشگاه شهید بهشتی  

    بررسی روابط ساده و چندگانه سبک های فرزند پروری با هویت یابی و گرایش به مشاغل در نوجوانان 

    بررسی و مقایسه­ی رابطه بین شیوه­های فرزند پروری وخلاقیت در دانش آموزان دختر سال سوم دبیرستانی با هنرستانی 

    بررسی رابطه بین ارزشهای شخصی و بخشودگی در زنان و مردان متاهل شاغل در شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران 

    تاثیر آموزش مديريت خشم برمهارت هاي خود نظم دهي خشم و تعارضات والد-نوجوان در دختران دوره راهنمايي شهر تهران 

    بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های مقابله ای بر سبک های مقابله ی مؤثر با استرس در دانش آموزان پسر سال اول متوسطه شهر تالش

    بررسي و مقايسه رابطه بين خودمتمایزسازی و سبک­های عشق­ ورزی در دانشجویان متأهل دانشگاه شهیدبهشتی  

    بررسي روابط بین صفات شخصیتی، عوامل فردی- خانوادگی وشیوه های همسرگزینی با رضایت زناشویی زوجین هر دو شاغل در آموزش و پرورش شهر دلفان 

    بررسی تاثیر اموزش مهارتهای مقابله با هیجانات با رویکرد شناختی اجتماعی در کاهش اضطراب امتحان،استرس و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر 

    بررسی رابطه بين سبکهای اسناد و مهارتهای تحصيلی با پيشرفت تحصيلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه منطقه 6آموزش وپرورش شهر تهران  

    بررسی تاثیر روش واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر افزایش شادکامی و سلامت روان 

    بررسی رابطه سبک دلبستگی مادر با شیوه فرزند پروری وی و نوع ارتباط مادر – نوجوان و سلامت عمومی نوجوان در مدارس دولتی پسرانه دوره متوسطه شهر سلماس در سال تحصیلی 88-1387 

    بررسي رابطه بين سبك تفكر و رضايت زناشويي در معلمين زن و مرد متاهل شهر تبريز 

    بررسی اثر بخشی برنامه فرزند پروری مثبت بر مشکلات رفتاری دختران و خود اثرمندی والدینی مادران .

    بررسي مقايسه و رابطه بين دلبستگي به والدين و همسالان با سازگاري(عاطفي، اجتماعي آموزشي) در نوجوانان شهرستان كامياران

    بررسی تاثیر مشاوره گروهی شناختی بر میزان سلامت عمومی سالمندان زن مقیم آسایشگاه در شهرستان سبزوار در سال 1387- 1386 

    بررسي مقايسه رابطه بين باورهاي غيرمنطقي و هوش هيجاني در نوجوانان پسر معارض با قانون و عادي شهر يزد

    بررسی روابط ساده و چندگانه سلامت­روان و بلوغ عاطفی دانش­آموزان پایه دوم دبیرستانهای عادی و تیزهوشان شهر تهران

    بررسی تاثیر مهارت های حل مساله به شیوه های گروهی برپرخاشگری و سر سختی فرزندان دختر 20-12 ساله ساکن درمراکز شبانه روزی بهزیستی شهرستان تهران

    برسی رابطه کارایی خانواده با خوش بینی وسلامت روانی دردانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شهر زواره

    بررسي تأثير آموزش مهارت هاي زندگي با رويكرد قرآني را بر افسردگي، پذيرش اجتماعي و عملكرد تحصيلي فراگيران 

    بررسي اثربخشي مشورت گروهي با مادران داراي كودك با اختلال پيش فعالي – كمبود توجه دركاهش شدت نشانگان اختلال و افزايش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پسر مدارس ابتدايي شهر سقز

    رابطه كاركرد خانواده و سبك هاي هويت در دانش آموزان پايه سوم متوسطه شهرستان ساوه در سال تحصيلي 86-85

     

    بررسي اثر آموزش مهارت هاي زندگي بر ميزان سازگاري اجتماعي كودكان پايه چهارم مقطع ابتدايي شهر تهران

    بررسي تأثير تكنيك هاي شناختي – رفتاري (همراه باآموزش والدين) در بهبود عملكرد خواندن و كاهش مشكلات هيجاني – رفتاري دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدايي شهر اراك

    بررسي ميزان اثربخشي روان درماني حمايتي گروهي بركاهش افسردگي و افزايش سازگاري زناشويي زنان مبتلا به ام.اس

    بررسي و مقايسه رابطه بين سازگاري و عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر و پسر دبيرستانهاي دولتي شهرستان اسفراين در سال تحصيلي 85-1384 

    بررسي اثربخشي آموزش هوش هيجاني برپرخاشگري دانش آموزان پسر سال اول دبيرستان شهر ديواندره درسال 86-85

    بررسي و مقايسه هوش هيجاني مادر با بلوغ اجتماعي و باورهاي انگيزشي دختران سال اول دبيرستانهاي دولتي شمال و جنوب شهر تهران

    بررسي و مقايسه رابطه بين فرسودگي شغلي و راهبردهاي مقابله با استرس در مشاوران زن و مرد مدارس متوسطه و مراكز پيش دانشگاهي شهرستان كرمانشاه

    بررسي تأثير طرح «دانش آموزان هميار مشاور» در ارتقاي سطح بهداشت روان دختران دانش آموز دبيرستان هاي منطقه 4 آموزش و پرورش تهران

    بررسي رابطه سطوح تحول اخلاق و گرايشات نوع دوستانه با شيوه هاي مقابله بااسترس در ابعاد شخصيتي دانش آموزان دبيرستاني شهر تهران

    بررسی رابطه بین پایگاه های هویتی وسبک عشق ورزی به دوست غیر همجنس در دانش آموزان دبیرستانی شهر تهران

    مقايسه هوش هاي چند گانه در بين دانش آموزان موفق و ناموفق مقطع متوسطه شهرستان مريوان

    بررسي معادلات ساختاري بين شخصيت، استفاده از اينترنت و سبك هويت كاربران

    بررسي تأثير مداخلات معنوي به شيوه گروهي برسلامت روان و نيل به خودشكوفايي دانشجويان دختر دانشگاه شهيد بهشتي

    بررسي روابط عزت نفس، منبع كنترل و پيشرفت تحصيلي در دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي 

    بررسي و مقایسة رابطة سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر سال سوم دبیرستان مدارس دولتی و نمونه دولتی شهرستان کاشمر

    بررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش واقعیت درمانی بر روند رضایت زناشویی دانشجویان زن دانشگاه یزد

    بررسی و مقایسه رابطه باورهای ارتباطی و تعارضات زناشویی در زنان و مردان مراجعه­کننده به دادگاه

    بررسی رابطه دانش و نگرش جنسی با رضایت زناشویی از زوجین ساکن مجتمع پژوهشگران جوان دانشگاه شهید بهشتی

    بررسی رابطه بین رضایت زناشویی و رضایت شغلی در حوزه ستادی صنعت نفت در شهر تهران در سال 1384

    تأثیرآموزش گوش دادن فعال از طریق موسیقی بر میزان مهارت­های شنیداری و ارتباطی زوجین

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و عشق آتشین و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 85 – 1384

    بررسی و مقایسه رابطه دلزدگی زناشویی با عوامل جو سازمانی در کارکنان ادارات آموزش و پرورش و پرستاران بیمارستان­های شهر تهران در سال 1384  

    بررسی تأثیر آموزش گوش دادن فعال از طریق موسیقی بر مهارت های شنیداری و الگوهای ارتباطی مؤثر بین زوجین

    بررسی رابطه بین رضایت زناشویی و رضایت شغلی در حوزه ستادی صنعت نفت در شهر تهران در سال 1384

    بررسی و مقایسه رابطه بلوغ عاطفی و سازگاری زناشویی کارکنان مرد متأهل دارای استنباط سالم و ناسالم از خانواده­های خود در شرکت خطوط لوله نفت منطقه تهران

    تأثير آموزش مهارتهاي ارتباطي با رويكرد شناختي ـ رفتاري بر سازگاري زناشويي زنان

    بررسی رابطه دانش و نگرش جنسی با رضایت زناشویی در زوجین ساکن در مجتمع پژوهشگران جوان دانشگاه شهید بهشتی 

    بررسی و مقایسه ی رابطه  دلزدگی زناشویی با عوامل جوسازمانی در کارکنان ادارات آموزش و پرورش و پرستاران بیمارستان های شهر تهران در سال 1384

    بررسي سلامت اجتماعي و سلامت رواني با سبك هاي هويت يابي در بين دانش آموزان دبيرستانهاي دولتي شهر گنبد

    بررسی مقايسه روابط ساده و چند گانه هوش و شخصيت در دانش آموزان عادی وفراری از مدرسه دبيرستان های شهر كرج

    تأثير قصه درماني به شیوۀ گروهی بر کاهش نشانه های اختلال لجبازی – نافرمانی کودکان

    تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر رشد اجتماعی نوجوانان پسر دور از خانواده (دانش آموزان مدارس شبانه روزی) شهرستان بروجن در سال 1387

  2. بررسي رابطه وضعيت اجتماعي خانواده و متغيرهاي فردي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  3. بررسي رابطه وضعيت اقتصادي خانواده و متغيرهاي فردي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  4. بررسي رابطه كمال گرايي والدين با پيشرفت تحصيلي فرزندان
  5. رابطه مطلوبيت اجتماعي و خودكارآمدي در شادكامي دانش آموزان
  6. پیش بینی ویژگی های شخصیت با هوش معنوی وهوش هیجانی
  7. رابطه سلامت رواني و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  8. بررسي رابطه سبكهاي فرزند پروري با كمال گرايي فرزندان
  9. بررسي رابطه پنج عامل شخصيت با شيوه هاي مديريت
  10. رابطه هوش معنوی وهوش هیجانی با سبك هاي هويت نوجوانان
  11. رابطه مطلوبيت اجتماعي و خودكارآمدي در عزت نفس دانش آموزان
  12. تاثير آموزش جرات ورزي بر کاهش پرخاشگري دانش آموزان
  13. رابطه بين جو رواني با سلامت عمومي كاركنان …
  14. رابطه عوامل عاطفي و شناختي در عملكردكاركنان
  15. بررسي رابطه باورهاي هوشي و سبك هاي هويت دانشجويان
  16. رابطه باورهاي هوشي و سازگاري فردي اجتماعي دانش آموزان
  17. رابطه الگوي پنج عاملي شخصيت و خلاقيت
  18. رابطه سبك هاي اسناد(تبيين) با سلامت عمومي
  19. رابطه سبك هاي اسناد با سبك هاي هويت
  20. رابطه باورهاي هوشي و عزت نفس دانش آموزان
  21. نقش صفات شخصيت و رويكرد يادگيري در سلامت رواني و شادكامي دانشجويان
  22. بررسي رابطه سبك هاي مقابله و اسناد با شادكامي
  23. بررسي رابطه بين سبك هاي شناختي و راهبردهاي شناختي و فراشناختي با سازگاري فردي- اجتماعي در دانش آموزان
  24. بررسي رابطه احساس پيوستگي و نارسايي هيجاني با عزت نفس
  25. رابطه جهت گيري هدف با رضايت زندگي در دانش آموزان
  26. رابطه جهت گيري هدف با عزت نفس در دانش آموزان
  27. بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان
  28. رابطه خودتنظيمي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان
  29. رابطه بين سبك هاي شناختي و راهبردهاي شناختي و فراشناختي با عزت نفس
  30. بررسي ارتباط دست برتري با عزت نفس
  31. نقش باورهاي فراشناخت و خود كارآمدي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  32. اثر سبك هاي شناختي بر مكانيسم هاي دفاعي
  33. نقش باورهاي فراشناخت و خود كارآمدي در شادكامي دانش آموزان
  34. عوامل موثر بر تنيدگي و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي
  35. بررسي رابطه احساس پيوستگي و نارسايي هيجاني با شادكامي
  36. بررسي رابطه كمال گرايي مثبت و منفي و حل مسائل شناختي
  37. بررسي رابطه سبك هاي دلبستگي و كاهش علائم افسردگي
  38. رابطه سبك هاي دلبستگي و پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي
  39. بررسي سبك هاي دلبستگي و سبك هاي هويت
  40. بررسي تاثير آموزش هوش هيجاني بر کاهش پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دانش آموزان
  41. بررسي رابطه سخت رويي با افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دانش-آموزان
  42. بررسي تاثير برنامه آموزش مهارت هاي اجتماعي بر سلامت عمومي دانش آموزان
  43. رابطه الگوي پنج عاملي شخصيت، سبک هاي هويت و دينداري‏
  44. مقايسه هوش و رشد اجتماعي کودکان زودرس، کم وزن در تولد و طبيعي‏
  45. ارتباط فعاليت سيستمهاي مغزي/ رفتاري و وقايع زندگي با تغييرات ايمني‌شناختي
  46. بررسي اثر روشهاي درماني و آموزشي سرمشق‌پذيري و تمرين سرمشق‌پذيري و آرميدگي عضلاني در درمان رفتارهاي غير جرات ورزي و آموزش رفتارهاي جرات ورزانه
  47. بررسي اثربخشي روان درمانگري کوتاه‌مدت آموزش خود مهارگيري با و بدون جهت‌گيري مذهبي (اسلامي) بر مهار اضطراب و تنيدگي در سطح دانشجويان
  48. بررسي رابطه ميان تحريک طلبي و انگيزه‌هاي رواني، در دانشجويان
  49. بررسي مقدماتي روايي اعتبار و نرم يابي سياهه حالت – صفت اضطراب (STAI-Y)
  50.  بررسي تاثير آموزش هوش هيجاني بر کاهش پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دختران  متوسطه شهرستان ايلام
  51. اثر اموزش شطرنج بر كودكان ناقص خوان
  52. مقايسه نقش پذيري در كودكان طلاق و گروه كنترل
  53. يادگيري مشاركتي و عوامل موثر بر ان
  54. بررسی نقش ویژگی های شخصیتی کمالگرایی و سخت رویی در بیماران افسرده
  55. بررسی نقش خشم و نشخوار خشم در بیماران افسرده
  56. بررسی نقش تعدیل کننده پنج عامل بنیادی شخصیت در میزان اضطراب و افسردگی دانشجویان
  57. بررسی نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی سخت رویی و کمالگرایی در رابطه بین استرس و پاسخ های فیزیولوژیک
  58. بررسی نقش تعدیل کننده سبک های دلبستگی در رضایت زناشویی و کیفیت زندگی زوج های متأهل
  59. تأثیر آموزش سخت رویی بر میزان استرس ادراکی و موفقیت تحصیلی
  60. تأثیر سخت رویی بر موفقیت ورزشی و سلامت روانی ورزشکاران
  61. بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های شناختی وفراشناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  62. رابطه ناگویی هیجانی با سبک های انطباقی و مشکلات بین فردی
  63. رابطه پایگاه هویت با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان سال اول
  64. رابطه بین استفاده از مکانیسم های دفاعی و رفتار سازگارانه
  65. نقش مکانیسم های دفاعی در تعدیل تجربه و ابراز خشم
  66. تأثیر رواندرمانی گروهی مثبت بر خلق دانشجویان
  67. مقایسه هوش هیجانی در افراد عادی و افراد مبتلا به افسردگی خفیف
  68. مقایسه هوش هیجانی و سلامت روانی در دانشجویان/داش‌آموزان ممتاز و غیر ممتاز
  69. طراحی مدلی جهت ارزيابي عملكرد سيستم مديريت ايمني و سلامت شغلي
  70. طراحی مدلی جهت ارزیابی کیفیت زندگی و سنجش کیفیت زندگی سالمندان با استفاده از مدل طراحی شده
  71. شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر کیفیت زندگی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی FAHP
  72. بررسي رابطه سلامت رواني و هوش هيجاني در دو گروه ورزشكار و غير ورزشكار
  73. بررسی رابطه ابعاد شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیت: روان رنجورخويي، برونگرايي، گشودگی، پذیرش، وظیفه شناسی) و سلامت روانی دانشجویان
  74. شناسایی و اولویت بندی عوامل آموزشي، كالبدي و سازماني موثر بر سلامت روانی دانشجویان
  75. طراحی الگویی جهت بررسی نقش متغيرهاي فردی، خانوادگي، روانشناختي و فراشناختي در سلامت روانی دانشجویان
  76.  رابطه الگوهاي فرزندپروري با سلامت رواني فرزندان
  77. بررسی رابطه بین مهارتهاي اجتماعي و سلامت روانی دانش آموزان
  78. مدلسازی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت روانی دانش آموزان
  79. مدلسازی عوامل فرهنگی موثر بر سلامت روانی دانش آموزان
  80. مدلسازی عوامل اقتصادی موثر بر سلامت روانی دانش آموزان
  81. میانجی گرهای روانشناختی و اجتماعی مرتبط با سلامت
  82. فرایندهای روانشناختی و اجتماعی مرتبط با علائم بیماری­ها (مطالعه موردی بیماری خاص)
  83. پاسخ­های رفتاری و هیجانی به بیماری­ها،غربالگری و روش­های تشخیص پزشکی
  84. عوامل روانی گسترش جراحی­های زیبایی، سزارین، مصرف مواد آرایشی و مسائل مبتلا به­جامعه
  85. عوامل روانشناختی مرتبط با انواع اعتیاد
  86. نقش رسانه­ها و فناوری­های جدید در ارتقای سلامت
  87. نابرابریها در سلامت و بیماریها
  88. نقش روان­شناسی سلامت در ارتقای نظام بهداشتی
  89. جنبه­های روان­شناختی ورزش و تغذیه
  90. نقش هیجانات در رفتا­رهای مرتبط با سلامت
  91. مداخلات روانشناختی در پیروی دارویی و درمان بیماریها و ارتقای سلامت
  92. بررسی رابطه عوامل مربوط به خانواده و سلامتی
  93. جنبه های روانشناختی و اجتماعی پیشگیری از بیماریها
  94. معنویت،دین ، فرهنگ و سلامتی
  95. رابطه استرس شغلي و رضايت از زندگي در امدادگران
  96. بررسی رابطه ابعاد شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیت: روان رنجورخويي، برونگرايي، گشودگی، پذیرش، وظیفه شناسی) و سبک های مقابله ای دانشجویان
  97. رابطه بهداشت روان و بهداشت جنسی با سلامت
  98. رابطه طرح واره های ناسازگاری اولیه و رضایت شغلی
  99. رابطه طرح واره های ناسازگاری اولیه و سلامت روانی دانشجویان
  100. تاثیر روان درمانی بین فردی و گروهی بر درمان افسردگی
  101. بررسي رابطه سلامت رواني و سبک های مقابله ای در دو گروه ورزشكار و غير ورزشكار
  102. بررسی روابط ساده و چندگانه هیجان خواهی، ناگویی خلقی و ابراز وجود با آمادگی اعتیاد در دانشجویان دانشگاه …
  103. آنومي فرهنگي و اجتماعی  و اعتياد به مواد مخدر
  104. آموزش مهارت های اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد
  105. مدلسازی ارتباط اعتیاد به مواد مخدر با مولفه های اجتماعی نظیر شغل و سن و جنسیت و غیره
  106. مدلسازی ارتباط اعتیاد به مواد مخدر با مولفه های اقتصادی فرهنگی
  107. بررسی اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری مدیریت خشم بر خشم و آمادگی اعتیاد
  108. بررسی تأثیر گروه درمانی شناختی-رفتاری و حمایتی بر سلامت روان و باورهای غیرمنطقی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیستیک
  109. بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانشجویان دانشگاه …
  110. بررسی مشکلات رفتاری برونی سازی شده و نگرش نسبت به مواد در دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان های شهرستان …
  111. بررسی ویژگی های جمعیت شناختی و اختلالات شخصیتی در دختران مجرد جوانی که رابطه جنسی دارند.
  112. بررسی تأثیر آموزش مهارت شیوه های حل مسأله در بهبود شیوه های حل مسأله و پیشگیری از عود در معتادان شهر ….
  113. طراحی و تدوین الگوئی جهت زمينه سازي رشد خلاقيت در روند یادگیری در ساختار برنامه درسي آموزش دوره راهنمائی در ايران
  114. بررسی رابطه ابعاد شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیت شامل : روان رنجورخويي، برونگرايي، گشودگی، پذیرش، وظیفه شناسی) وآشفتگی روان شناختی دانشجویان
  115. شناسایی و اولویت بندی عوامل آموزشي، كالبدي و سازماني موثر بر شادماني
  116. طراحی الگویی جهت بررسی نقش متغيرهاي فردی، خانوادگي، روانشناختي و فراشناختي در عملكرد تحصیلی دانش آموزان
  117.  رابطه الگوهاي فرزندپروري با سلامت رواني و پیشرفت تحصيلي فرزندان
  118. طراحی الگوئی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس مدل  تیمز99 (TIMSS-R)
  119. طراحی مدلی جهت بررسي رابطه بین اهداف پيشرفت، خودكارآمدي و راهبردهاي فراشناختي
  120. بررسی رابطه بین یادگیری مشارکتی و مهارتهاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  121. رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

منبع : http://fep.sbu.ac.ir/Default.aspx?tabid=3977